بیماری های کلیه با کراتینین سرم 02:03 من هنوز فرصت آن را معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین سرم 02:03 من هنوز فرصت آن را معکوس

سلام، دکتر، من در مورد به عنوان بیماری کلیوی در هفته گذشته تشخیص داده شد، دکتر به من tole که سطح کراتینین من 2.3 است. و تورم در بدن من وجود دارد و هیچ نشانه دیگر وجود دارد. من می خواهم بدانم که من هنوز فرصت آن را معکوس دارند؟
من هنوز یک شانس برای معکوس بیماری کلیوی داشته باشد؟
شما می دانید، سطح کراتینین است شاخص بسیار حساس در انعکاس عملکرد کلیوی نیست. به عنوان کلیه های ما دارای ظرفیت قدرتمند جبرانی، سطح کراتینین می کند تا بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه دچار اختلال می شود را افزایش نمی دهد.
در حالی که شما فقط با بیماری کلیوی در هفته گذشته تشخیص داده شد، این واقعیت است که شما مدت ها پیش به این بیماری ایجاد شده بود. همانطور که شما بهترین زمان درمان از دست رفته، مهم است را برای شما به یک درمان موثر برای دنبال چه زودتر. شما می دانید شما می توانید قبل از آن درمان مناسب دریافت کنید، بیشتر احتمال می تواند به عقب بیماری خود را.
چه نوع از درمان می تواند کمک به بیمار با creatinie 2.3 معکوس بیماری خود را؟
آسیب به گلومرولها را می توان به مرحله التهاب، فیبروز مرحله و مرحله اسکلروزه تقسیم شده است. در التهاب و فیبروز مرحله اولیه، گلومرول تواند معکوس شود. با این حال، یک بار گلومرول اسکلروزه شوند، آنها را به عمل کاملا شکست بخورد. بنابراین، بسیار مهم است برای حفاظت از کسانی گلومرول برگشت باقی مانده است. است که می گویند تا زمانی که درمان برای حفاظت از گلومرول باقی مانده خواهد بود که درمان خوبی برای این بیماری مفید است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را نه تنها می توانید گلومرول باقی مانده محافظت اما همچنین می تواند آنهایی که آسیب دیده تعمیر کند. بنابراین می توان آن را درمان خوبی برای بیماری های کلیوی با کراتینین 2.3.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: